Przegląd formy #4

Dzisiaj krótki wpis z serii Przegląd formy, tym razem w terminie 😉 Prawdopodobnie ostatni w tym miesiącu z powodu dwóch wyjazdów, które czekają mnie we wrześniu. Mam tylko nadzieję, że po nich moja forma będzie się w ogóle nadawała do pokazania 😀 No cóż, wakacje wakacjami, wiadomo że dieta i treningi nie są wtedy idealne. Od października biorę się ostro do roboty, ale o tym za jakiś czas 🙂

Ostatnio zaczęłam jeszcze uważniej przyglądać się mojemu organizmowi i temu jak reaguje na określone pożywienie. Jednego dnia zamiast mojego zwyczajnego węglowodanowego lub białkowo – węglowodanowego śniadania postanowiłam zjeść białkowe, czyli omlet z 3 jaj. Uczucie sytości było dłuższe, niż po owsiance i bez problemu wytrzymałam do następnego posiłku, podczas którego miałam mniejszy apetyt niż zazwyczaj. Oczywiście wszystko to zasługa białka. Moja owsianka dalej będzie numerem jeden przynajmniej na razie, bo uwielbiam węgle na śniadanie. Czuję się po niej bardzo najedzona, ale po 2-3h zaczynam odczuwać umiarkowany głód. W przypadku zjedzenia omletu jest mniej intensywny. Dlatego postaram się przekonać do takiego śniadania kilka razy w tygodniu 🙂 Sami spróbujcie!

A teraz zapraszam do oglądania zdjęć 🙂

image (13)image (14)image (15)image (16)image (17)image (18)image (19)image (20)

 

To był ostatni przegląd formy w tym miesiącu, ale w międzyczasie na blogu będą pojawiać się nowe wpisy. Jeśli jest jakiś temat, który Cię interesuję i o którym chcesz, żebym napisała to daj znać w komentarzu, a niedługo postaram się taki wpis stworzyć. 🙂

10 uwag do wpisu “Przegląd formy #4

  1. Ja kiedyś jadłam tylko owsiankę na śniadanie, ale głód po niej był tak ogromny i tak szybko mnie zaskakiwał, że postanowiłam zmienić śniadanie na jajecznicę. Na początku było dla mnie zbyt ciężka, ale jak już się przyzwyczaiłam to nie wyobrażam sobie teraz innego śniadania. 3-4 h mam spokój z jedzeniem, ponieważ jestem bardzo syta 🙂 wystarczą mi 2 jajka, 3 małe kanapeczki ciemnego chleba – takiego kwadratowego pakowanego z biedry, jakiś pomidor, rzodkiewka i już ;d

    Polubione przez 1 osoba

    1. Ogólnie nasz organizm woli węglowodany, bo jedzenie ich sprawia mu przyjemność ;d ale nie w każdej sytuacji wychodzi to na dobre. Owsianka na śniadanie jest super i nigdy jej nie porzucę ;d Tak, sama układam sobie zestawy ćwiczeń na wszystkie partie i różnie je łącze. Zazwyczaj wymagają one użycia hantli lub kettle, zawsze dodaję jakieś obciążenie. Ostatnio robię w systemie upper body, lower body, czyli jednego dnia góra ciała – plecy, klatka, barki, ramiona, a następnego dół – nogi i pośladki. Do tego oczywiście cardio – bieganie 30-40min w inne dni. Staram się też dorzucać interwały po treningu siłowym.

      Polubienie

Skomentuj

