Moje wakacje

Wrzesień upłynął mi szybko, najpierw 10 dni na Ibizie, powrót do domu na 2 dni, a potem następne 10 dni tym razem w Toskanii. Czasu na nowe wpisy nie było, ale już wróciłam i mam nadzieję, że wybaczycie mi moją chwilową nieobecność 🙂

Nie będę oszukiwać, że realizowałam plan pt. ,,Jak być fit na wakacjach”, bo tak nie było 🙂 Odpoczywałam, cieszyłam się piękną pogodą i widokami, delektowałam przepysznym jedzeniem. Miło było trochę sobie odpuścić, ale teraz przyszedł czas na powrót do zdrowych nawyków i dalszą pracę nad sylwetką. Więcej o moich planach treningowych i dietetycznych w przyszłych postach. W tym wpisie chciałabym Wam przedstawić  relację zdjęciową z obu wyjazdów. Miłego oglądania 🙂

IBIZA

W drodze na Ibizę zatrzymaliśmy się w Paryżu ( podróż autokarem – eurotrip). Tylko na jakieś 2 godzinki, ale wystarczyło by poczuć magiczną atmosferę tego miasta. Na pewno kiedyś tam wrócę 🙂

Mieliśmy także cały dzień na zwiedzanie Barcelony, a wieczorem wsiedliśmy na prom na Ibizę.

Impreza na dachu, na łódce, przy basenie – na Ibizie nie można się nudzić. Polecam to miejsce wszystkim, którzy lubią imprezowe wakacje.

img_6955img_6961img_6980img_7009img_7019img_7034img_7039img_7043img_7138img_7139img_7140img_7141img_7142img_7143img_7144img_7145img_7146img_7148img_7150

TOSKANIA

Po intensywnych wakacjach na Ibizie przyszedł czas na odpoczynek i zwiedzanie. Spędziliśmy 5 dni w Sienie, klimatycznym miasteczku i 5 dni w Bolonii.

Śniadanko
Wieczór na Piazza del Campo
Takich widoków w Sienie pełno
Siena jest pełna wąskich uliczek, dlatego większość osób porusza się tu na skuterach
Urokliwe uliczki

Vespa

bty

Słodkości z Bolonii

Spritz, czyli najlepszy tamtejszy aperitif. Aperol lub Campari, Prosecco, woda.
Tiramisu
Tak wyglądały nasze śniadania w Bolonii
nfd
Oczywiście pizza 🙂 we Włoszech zawsze na cienkim cieście i bez ketchupu!
Piazza Maggiore
hdr
Spritz z Aperolem (dla tych którzy wolą mocniejsze trunki polecam Campari)
Wieża Asineli
W tle wieża
Z przystojnym panem 🙂
Ah te słodkości
dav
Powinnam pić espresso, ale ta moja miłość do latte
hdr
Spritz z Campari, a do tego talerz pysznych szynek i serów

Z Bolonii pojechaliśmy pociągiem na jednodniową wycieczkę do Wenecji, która mnie urzekła. Czuję, że jeszcze nie raz się tam pojawię 🙂